• Ο επίσημος ενημερωτικός κόμβος του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την Aσφάλεια στο Διαδίκτυο. Καλές γιορτές, Χρόνια Πολλά!
  • Επισκεφθείτε μας και στην κοινότητα του Facebook, ενισχύστε την κοινή προσπάθεια με like & follow...
  • "Το Διαδίκτυο που θέλουμε" - "The Web We Want" εμπλουτίστηκε! Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε ελεύθερα 6 σχέδια μαθημάτων για το Γυμνάσιο!
  • H δική μας απάντηση κατά του (κυβερνο)εκφοβισμού - Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε και να εκτυπώσετε το πόστερ στην τάξη σας!
  • Εκπαιδευτικοί βοηθήστε τους μαθητές σας να ωριμάσουν ψηφιακά με το #WebWeWantEU
Teachers

Teachers (173)

Το νομοθετικό πλαίσιο για τα προσωπικά δεδομένα ορίζονται από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών δεδομένων, η οποία έχει ως αποστολή την προστασία των δικαιωμάτων της προσωπικότητας και της ιδιωτικής ζωής του ατόμου στην Ελλάδα, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2472/1997, και από την αντίστοιχη Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών με τον 3471/2006 (Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και τροποποίηση του ν. 2472/1997).

Τρίτη, 31 Ιουλίου 2012 10:45

Ασφαλής αναζήτηση εικόνων

Γράφτηκε από τον

Οι εικόνες μπορούν να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο διδασκαλίας. Μπορούν να βοηθήσουν στην κατανόηση  δύσκολων εννοιών, να παρέχουν ένα κίνητρο για συζήτηση στην τάξη, ή να προσθέσουν οπτική βοήθεια στην παρουσίαση του καθηγητή ή την εργασία των μαθητών. Το Διαδίκτυο μπορεί να προσφέρει μια θαυμάσια πηγή εικόνων, πολλές από αυτές με δωρεάν δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, αλλά η εξεύρεση κατάλληλων εικόνων μπορεί μερικές φορές να είναι μια πρόκληση.

Όταν σκέφτεστε τoν σχεδιασμό της ιστοσελίδας του σχολείου σας, έχετε λάβει υπόψη ως δημιουργός τα παρακάτω;

1. Ποιος έχει τη συνολική ευθύνη για την ιστοσελίδα; Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να είναι από τη Διεύθυνση της σχολικής μονάδας, ο καθηγητής Πληροφορικής (ή πιστοποιημένο στις ΤΠΕ) από πλευράς του συλλόγου διδασκόντων.
2. Υπάρχουν σαφείς πολιτικές και διαδικασίες έγκρισης για τη δημοσίευση περιεχομένου στο site;

Σάββατο, 01 Ιανουαρίου 2011 02:00

Εισήγηση για την ορθή χρήση ΜΚΔ στο ΠΣΔ

Γράφτηκε από τον

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι κάτι που αργά ή γρήγορα η πλειοψηφία των μαθητών θα συναντήσει στην ενήλικη ζωή τους προκειμένου να επωφεληθούν από τις δυνατότητες που προσφέρουν. Τίθεται το ακόλουθο εύλογο ερώτημα: θέλουμε να αποκλείσουμε την χρήση των κοινωνικών δικτύων τους εντός των σχολείων δημιουργώντας ένα αποστειρωμένο περιβάλλον που όμως θα είναι πιο ασφαλές και συγκεντρωμένο στην εκπαιδευτική διαδικασία ή προτιμούμε να επιτρέψουμε την χρήση τους μέσα στα σχολεία προσπαθώντας να διδάξουμε τους μαθητές να ωφελούνται από τα θετικά και να αποφεύγουν τις κακοτοπιές των κοινωνικών δικτύων;

Σάββατο, 01 Ιανουαρίου 2011 02:00

Χρήση εικόνων και βίντεο

Γράφτηκε από τον

Σύμφωνα με δημοσίευμα στην Καθημερινή (10/10/2010) οι φωτογραφίες άνω του 80% των παιδιών, ηλικίας μικρότερης των δύο ετών, έχουν αναρτηθεί στο Διαδίκτυο, γεγονός που γεννάει ανησυχία για την προστασία του ιδιωτικού βίου τους, ενώ ενδέχεται να τα καθιστά έρμαια σε κυκλώματα παιδεραστίας. Μελέτη που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία ασφάλειας Διαδικτύου AVG της Μελβούρνης διαπίστωσε ότι το 92% των παιδιών στις ΗΠΑ, το 91% στη Νέα Ζηλανδία και το 84% σε Αυστραλία και Καναδά έχουν φωτογραφίες τους στο Διαδίκτυο. Η εταιρεία καλεί τους γονείς να καταστήσουν βέβαιο ότι αυτό το υλικό μπορούν να το βλέπουν μόνο φίλοι και συγγενείς και όχι οποιοσδήποτε θελήσει.

Σελίδα 13 από 13

Βιντεοθήκη για ένα καλύτερο Διαδίκτυο!

  • Webinar για τον εθισμό στο διαδίκτυο
  • Webinar για το GDPR σε συνεργασία με το #eTwinning
  • Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
  • Webinar για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2018 και τους Διαγωνισμούς
  • Webinar για καθηγητές Γυμνασίου απο Saferinternet4kids και eTwinning
  • Webinar για Δασκάλους Δημοτικού απο Saferinternet4kids και eTwinning
  • Webinar για Καθηγητές Γυμνασίου
  • Webinar για Δασκάλους Δημοτικού