• Επισκεφθείτε μας και στην κοινότητα του Facebook, ενισχύστε την κοινή προσπάθεια με like & follow...
  • "Το Διαδίκτυο που θέλουμε" - "The Web We Want" εμπλουτίστηκε! Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε ελεύθερα 6 σχέδια μαθημάτων για το Γυμνάσιο!
  • H δική μας απάντηση κατά του (κυβερνο)εκφοβισμού - Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε και να εκτυπώσετε το πόστερ στην τάξη σας!
  • Εκπαιδευτικοί βοηθήστε τους μαθητές σας να ωριμάσουν ψηφιακά με το #WebWeWantEU
Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2013 22:16

Σχετικά µε τα online τυχερά παιχνίδια

Γράφτηκε από τον
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ της Επιτροπής Πολιτισµού και Παιδείας προς την Επιτροπή Εσωτερικής Αγοράς και Προστασίας των Καταναλωτών σχετικά µε τα online τυχερά παιχνίδια

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Η Επιτροπή Πολιτισµού και Παιδείας καλεί την Επιτροπή Εσωτερικής Αγοράς και Προστασίας των Καταναλωτών, που είναι αρµόδια επί της ουσίας, να συµπεριλάβει στην πρόταση ψηφίσµατός της τις ακόλουθες προτάσεις:

1.    τονίζει ότι η προστασία των ανηλίκων από την έκθεση στα διαδικτυακά τυχερά παίγνια πρέπει να παραµείνει βασικός πολιτικός στόχος· υπογραµµίζει την ανάγκη να εφαρµοστούν, σε όλα τα κράτη µέλη, αυστηρά και αξιόπιστα πρότυπα για την επαλήθευση της ηλικίας και της ταυτότητας, µε βάση µεθόδους που έχουν αποδειχθεί αποτελεσµατικές σε ορισµένα κράτη µέλη, και να διασφαλίζεται η κατάλληλη παρακολούθηση ούτως ώστε να αποφεύγεται το ενδεχόµενο της εξ αποστάσεως πρόσβασης και συµµετοχής µη ταυτοποιηµένων χρηστών και ανήλικων παικτών σε προϊόντα τυχερών παιχνιδιών· τονίζει πόσο σηµαντική είναι η ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών µεταξύ της Επιτροπής και των κρατών µελών ως προς το ζήτηµα αυτό·

2.    απορρίπτει τη δηµιουργία µιας εσωτερικής αγοράς για τα τυχερά παιχνίδια σε απευθείας σύνδεση που προσφέρονται σε συνδυασµό µε διασυνοριακά προϊόντα, και επισηµαίνει την πάγια νοµολογία του Δικαστηρίου της ΕΕ· αµφισβητεί την προστιθέµενη αξία µιας οδηγίας που θα ισχύει για ολόκληρη την ΕΕ και θα καθορίζει ελάχιστα πρότυπα όσον αφορά την προστασία των παικτών και των νέων· ζητεί, ωστόσο, την αποτελεσµατική επιβολή των ήδη ισχυόντων υψηλών προτύπων στα κράτη µέλη, και καλεί τις εποπτικές αρχές των κρατών µελών να συνεργαστούν εντατικότερα κατά την επιβολή της νοµοθεσίας·

3.    ζητεί τον καθορισµό και την εφαρµογή µέτρων που θα επιτρέπουν την απόκτηση και την περαιτέρω ενίσχυση του ψηφιακού γραµµατισµού των παιδιών και των νέων· πιστεύει ότι η καθιέρωση µαθηµάτων στο σχολείο για νέους σχετικά µε τη βέλτιστη χρήση του διαδικτύου θα µπορούσε να παρέχει στους χρήστες περισσότερες γνώσεις ώστε να προστατεύουν τον εαυτό τους από τον εθισµό σε υπηρεσίες διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών·

4.    επισηµαίνει τον σηµαντικό ρόλο της εκπαίδευσης των υπηρεσιών παροχής συµβουλών και των γονέων για την ευαισθητοποίηση σχετικά µε τα διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια και τις επιπτώσεις τους στους ανηλίκους·

5.    ζητεί να επιβληθεί στους φορείς εκµετάλλευσης η υποχρέωση προσθήκης σαφούς, ευδιάκριτης και ρητής προειδοποίησης προς τους ανηλίκους στην οποία να αναφέρεται ότι η συµµετοχή τους στα διαδικτυακά τυχερά παίγνια είναι παράνοµη·

6.      υπενθυµίζει ότι σχεδόν το 2% του ευρωπαϊκού πληθυσµού υποφέρει από εθισµό στα τυχερά παιχνίδια· ανησυχεί για το γεγονός ότι η εύκολη πρόσβαση σε ηλεκτρονικά διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια είναι πιθανόν να αυξήσει αυτό το ποσοστό, ιδιαίτερα µεταξύ των νέων· πιστεύει, συνεπώς, ότι πρέπει να επιβληθούν αποτελεσµατικά µέτρα πρόληψης για ευάλωτους καταναλωτές, όπως η εφαρµογή αυστηρών ορίων κατάθεσης και ορίων απώλειας κερδών που καθορίζει ο ίδιος ο παίκτης, και η αξιολόγηση από τα κράτη µέλη κάθε τυχερού παιγνιδιού που προσφέρουν οι διαδικτυακοί φορείς εκµετάλλευσης τυχερών παιγνιδιών· πιστεύει ότι αυτή η διαδικασία αξιολόγησης θα πρέπει να συµβάλει στη βελτίωση των ρυθµίσεων ή ακόµα και στην απαγόρευση επικίνδυνων τυχερών παιγνιδιών εάν συνεπάγονται σηµαντική απειλή για τον ευάλωτο καταναλωτή·

7.    καλεί τα κράτη µέλη να καθιερώσουν την υποχρεωτική έκδοση άδειας για τυχερά παιχνίδια και να συγκροτήσουν εθνικούς ρυθµιστικούς οργανισµούς, µε σκοπό την καταπολέµηση των παράνοµων δραστηριοτήτων που σχετίζονται µε τα τυχερά παιχνίδια και της διαφθοράς στον χώρο του αθλητισµού, και τη χορήγηση αδειών για τα παρεχόµενα τυχερά παιχνίδια· πιστεύει ότι οι εν λόγω οργανισµοί πρέπει να συνεργάζονται στενά µεταξύ τους σε διεθνές επίπεδο·

8.    τονίζει ότι τα τυχερά παιχνίδια σε απευθείας σύνδεση ενέχουν ιδιαίτερο κίνδυνο εθισµού λόγω της ανωνυµίας των παιχτών και της διαρκούς διαθεσιµότητας διαδικτυακών υπηρεσιών παροχής τυχερών παιγνιδιών καθώς και λόγω της έλλειψης οποιουδήποτε κοινωνικού ελέγχου, και ότι, κατά συνέπεια, τα παιγνίδια αυτά συνεπάγονται πολύ µεγαλύτερους κινδύνους για ευάλωτες καταναλωτές και ιδίως τους νέους· τονίζει ότι αυτά τα χαρακτηριστικά συντελούν στο να µην είναι τόσο εµφανής αυτή η µορφή εθισµού όσο στην περίπτωση των παραδοσιακών τυχερών παιγνιδιών· παροτρύνει τους φορείς εκµετάλλευσης να συµπεριλάβουν υποχρεωτικά στην αρχική σελίδα των ιστότοπων τυχερών παιχνιδιών έναν σύνδεσµο που θα παραπέµπει σε πληροφορίες στο διαδίκτυο σχετικά µε τον εθισµό στα τυχερά παιχνίδια και τις δυνατότητες εξασφάλισης σχετικής επαγγελµατικής βοήθειας·

9.    πιστεύει ότι πρέπει να ληφθούν µέτρα για να διασφαλισθεί ότι δεν θα διακυβευθεί περαιτέρω η επιβίωση των πιο ευάλωτων µελών της κοινωνίας εξαιτίας των τυχερών παιχνιδιών·

10. ζητεί από την Επιτροπή να εξετάσει, από κοινού µε τα κράτη µέλη, το ενδεχόµενο δηµιουργίας ενός κοινού για όλη την ΕΕ µηχανισµού αυτοαποκλεισµού, χάρη στο οποίο οι παίκτες θα µπορούν προαιρετικά και µε απλό τρόπο να αυτοαποκλείονται από όλους τους ιστότοπους τυχερών παιχνιδιών που λειτουργούν στην ΕΕ· η εν λόγω λειτουργία θα πρέπει να είναι εµφανής σε όλους τους ιστότοπους που προσφέρουν υπηρεσίες τυχερών παιχνιδιών σε απευθείας σύνδεση·

11. συνιστά στα κράτη µέλη τον καθορισµό κοινού ελάχιστου ποσοστού των εσόδων από τα τυχερά παιχνίδια που θα αναδιανέµεται σε οργανώσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον τοµέα της πρόληψης και της παροχής συµβουλών σχετικά µε τον εθισµό·

12. θεωρεί ότι υπάρχει µια επικίνδυνη σχέση µεταξύ των περιόδων οξείας οικονοµικής κρίσης και της αύξησης των τυχερών παιχνιδιών και, για τον λόγο αυτόν, θεωρεί απαραίτητη τη συνεχή και σταθερή παρακολούθηση του φαινοµένου του εθισµού και των παθολογιών που συνδέονται µε τα τυχερά παιχνίδια·

13. συνιστά να γίνει σαφής διάκριση µεταξύ των δραστηριοτήτων τυχερών παιχνιδιών και άλλων µορφών ψυχαγωγίας σε απευθείας σύνδεση· πιστεύει ότι οι υπηρεσίες που συνδυάζουν διακριτά χαρακτηριστικά του τοµέα τυχερών παιχνιδιών πρέπει να εµπίπτουν στην κατάλληλη νοµοθεσία περί τυχερών παιχνιδιών και να εφαρµόζουν πλήρως τους µηχανισµούς εξακρίβωσης της ηλικίας και της ταυτότητας·

14. εφιστά την προσοχή στην ανάγκη κατάρτισης αποτελεσµατικών µεθόδων επιτήρησης στον τοµέα των στοιχηµάτων, λαµβάνοντας υπόψη την ταχεία ανάπτυξη του διαδικτυακού περιβάλλοντος, και υπογραµµίζει πόσο σηµαντική είναι η προστασία των χρηστών από την κατάχρηση των δεδοµένων προσωπικού χαρακτήρα·

15. πιστεύει ότι οι διαφηµίσεις τυχερών παιχνιδιών είναι συχνά παραπλανητικές και διαστρεβλώνουν την πραγµατικότητα και ότι µπορούν να οδηγήσουν σε µη υγιείς και επιβλαβείς συµπεριφορές· θεωρεί, ως εκ τούτου, ότι αυτού του είδους η διαφήµιση θα πρέπει να είναι περισσότερο υπεύθυνη και να υπόκειται σε κανονιστικές ρυθµίσεις προκειµένου να περιοριστούν οι συνέπειές της, οι οποίες πλήττουν κατά κύριο λόγο τα πλέον ευάλωτα άτοµα·

16. ζητεί από την Επιτροπή να συµπεριλάβει στις συστάσεις της για την υπεύθυνη διαφήµιση των τυχερών παιχνιδιών , προκειµένου να αποτρέπονται οι ανήλικοι από την ενασχόληση µε τα τυχερά παιγνίδια και να προστατεύονται τα ευάλωτα άτοµα, απαγόρευση της παραπλανητικής διαφήµισης τυχερών παιγνιδιών σε απευθείας σύνδεση που απευθύνεται σε ανηλίκους και σε άλλα ευάλωτα άτοµα, και ιδίως στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης·

17. ζητεί να επιτρέπονται οι κοινωνικά υπεύθυνες διαφηµίσεις µόνο για εκείνα τα διαδικτυακά τυχερά παίγνια που παρέχονται νοµίµως· πιστεύει ότι δεν θα πρέπει σε καµία περίπτωση να επιτρέπεται η διαφήµιση τυχερών παιγνιδιών σε απευθείας σύνδεση τονίζοντας υπερβολικά την πιθανότητα κέρδους ούτως ώστε να δίδεται η εσφαλµένη εντύπωση ότι τα τυχερά παιγνίδια συνιστούν εύλογη στρατηγική για τη βελτίωση των οικονοµικών ενός ατόµου· πιστεύει ότι η διαφήµιση πρέπει να περιλαµβάνει σαφείς πληροφορίες σχετικά µε τις συνέπειες της εξάρτησης από τυχερά παιγνίδια·

18. επισηµαίνει ότι ο καθορισµός µιας ακίνδυνης µορφής διαφήµισης και η θέσπιση κανόνων για τη διάδοσή της θα συµβάλει καθοριστικά στο να αποτρέψει τη συµµετοχή των νέων κάτω των 18 ετών στα τυχερά παιχνίδια, καθώς και στην καταπολέµηση της προβληµατικής και παθολογικής εξάρτησης από τα τυχερά παιχνίδια·

19. επισηµαίνει ότι, µολονότι πολλές πηγές εσόδων των τυχερών παιγνιδιών διατίθενται στον αθλητισµό, οι αθλητικές οργανώσεις λαµβάνουν σε ανταπόδοση σχετικά περιορισµένους χρηµατοοικονοµικούς πόρους, στα περισσότερα κράτη µέλη, για εµπορικές δραστηριότητες στοιχηµάτων µολονότι αποτελεί τον κύριο τοµέα δραστηριοτήτων για τα διαδικτυακά τυχερά παιγνίδια· ζητεί από την Επιτροπή να δροµολογήσει µια πρωτοβουλία για την αναγνώριση των δικαιωµάτων κυριότητας των διοργανωτών αθλητικών αγώνων, έτσι ώστε οι αθλητικές οµοσπονδίες να εξασφαλίζουν δίκαιη οικονοµική ανταποδοτικότητα· συνιστά να καθορίσουν τα κράτη µέλη κοινό ελάχιστο ποσοστό των εσόδων από στοιχήµατα στο πλαίσιο αθλητικών αγώνων το οποίο θα αναδιανέµεται δίκαια σε αθλητικές ενώσεις οι οποίες πρέπει να εξασφαλίζουν βιώσιµη χρηµατοδότηση για τον αθλητισµό της βάσης καθώς και την αλληλεγγύη µεταξύ διαφόρων αθληµάτων·

20. παροτρύνει, συνεπώς, τα κράτη µέλη να διασφαλίσουν ότι µέρος των εσόδων που προέρχονται από τα τυχερά παιχνίδια θα διατίθεται για τη στήριξη του αθλητισµού της βάσης·

21. τονίζει τη σηµασία της χρηµατοδότησης από τυχερά παιχνίδια για σκοπούς δηµοσίου συµφέροντος (αθλητισµός, πολιτισµός, κοινωνικά έργα, έρευνα και άλλοι σκοποί γενικού συµφέροντος)· κάνει έκκληση να αναγνωριστούν και να λαµβάνονται υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και η βιώσιµη συνεισφορά των λαχειοφόρων αγορών στην κοινωνία σε κάθε συντονισµένη προσέγγιση σε επίπεδο ΕΕ· τονίζει επίσης τη σηµασία των λαχειοφόρων αγορών για την έµµεση δηµιουργία θέσεων απασχόλησης·

22. ζητεί µεγαλύτερη συνεργασία σε ευρωπαϊκό επίπεδο η οποία θα συντονίζεται από την Επιτροπή από κοινού µε τα κράτη µέλη, µεταξύ των φορέων εκµετάλλευσης τυχερών παιγνιδιών και των αθλητικών οργανώσεων, για τον εντοπισµό και την απαγόρευση διαδικτυακών φορέων εκµετάλλευσης στοιχηµάτων που ασκούν παράνοµες δραστηριότητες όπως προσυνεννοηµένους αγώνες καθώς και σε µη εξουσιοδοτηµένους φορείς που παρέχουν παράνοµες υπηρεσίες τυχερών παιχνιδιών σε απευθείας σύνδεση· τονίζει ότι η αντιµετώπιση των εν λόγω προβληµάτων είναι ζωτικής σηµασίας για τη διαφύλαξη της ακεραιότητας του αθλητισµού στην Ευρώπη·

23. προτρέπει την Επιτροπή και τα κράτη µέλη να συνάψουν, στο εγγύς µέλλον, φιλόδοξη δεσµευτική συµφωνία µε τρίτες χώρες, στο πλαίσιο του Συµβουλίου της Ευρώπης, για την καταπολέµηση κυκλωµάτων οργανωµένου εγκλήµατος που εµπλέκονται σε προσυνεννοηµένους αγώνες µε στόχο την καταπολέµηση της χειραγώγησης των αποτελεσµάτων αθλητικών αγώνων· συνιστά να δηµιουργηθεί µια µονάδα / ένα κέντρο για την καταπολέµηση του φαινοµένου των προσυνεννοηµένων αγώνων µε στόχο τη συγκέντρωση, την ανταλλαγή, την ανάλυση και τη διάδοση στοιχείων για τους προσυνεννοηµένους αγώνες, την απάτη στον αθλητισµό και άλλες µορφές διαφθοράς στον αθλητισµό, τόσο στην Ευρώπη όσο και πέραν αυτής, καθώς και µε τη συγκέντρωση βέλτιστων πρακτικών για την καταπολέµηση της διαφθοράς στον αθλητισµό και την προώθηση µορφών χρηστής διακυβέρνησης στον αθλητισµό·

24. επισηµαίνει ότι σε όλα τα κράτη µέλη έχουν ποινικοποιηθεί οι προσυνεννοηµένοι αγώνες και ότι οι βασικές ανεπάρκειες όσον αφορά την άσκηση δίωξης σε υποθέσεις προσυνεννοηµένων αγώνων είναι λειτουργικής φύσεως· πιστεύει συνεπώς ότι απαιτείται η εναρµόνιση των ποινικών κυρώσεων για τη ρύθµιση του τοµέα τυχερών παιγνιδιών σε απευθείας σύνδεση σε όλα τα κράτη µέλη· προς το σκοπό αυτό, καλεί την Επιτροπή να υποβάλλει νοµοθετικές προτάσεις για τη θέσπιση ελάχιστων κανόνων που θα διέπουν τον ορισµό εθνικών ποινικών αδικηµάτων και κυρώσεων σχετικά µε τα παράνοµα τυχερά παιγνίδια σε απευθείας σύνδεση και την καταπολέµηση των προσυνεννοηµένων αγώνων και συναφών αδικηµάτων σε επίπεδο ΕΕ προκειµένου να βελτιωθούν τα ποσοστά εντοπισµού ενώ παράλληλα θα γίνονται σεβαστά τα θεµελιώδη δικαιώµατα·

25. υπογραµµίζει ότι η καταπολέµηση του φαινοµένου των προσυνεννοηµένων αγώνων και άλλων µορφών απάτης στον αθλητισµό πρέπει να επικεντρωθεί στην επιβολή του νόµου, στην εκπαίδευση, στην πρόληψη, καθώς και στην εφαρµογή βασικών αρχών χρηστής διακυβέρνησης, δηµοσιονοµικής και λειτουργικής διαφάνειας και λογοδοσίας· αναγνωρίζει ότι η βιώσιµη διαχείριση των αθλητικών οργανώσεων (σωµατεία, φορείς διοργάνωσης επαγγελµατικών πρωταθληµάτων, οµοσπονδίες) περιορίζει τον κίνδυνο να υποστούν τις συνέπειες προσυνεννοηµένων αγώνων·

26.  ζητεί τη δηµιουργία κώδικα δεοντολογίας, στο πλαίσιο πρωτοβουλίας απορρύθµισης, που θα περιλαµβάνει γενική απαγόρευση σε όλα τα άτοµα (ιδίως σε παίκτες, προπονητές, διαιτητές, ιατρικό και τεχνικό προσωπικό, ιδιοκτήτες και διαχειριστές σωµατείων) που συµµετέχουν στη διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων και που µπορούν να επηρεάσουν άµεσα το αποτέλεσµα των στοιχηµάτων στους δικούς τους αγώνες ή εκδηλώσεις· στο πλαίσιο αυτό, τονίζει επίσης την ανάγκη θέσπισης αυστηρών και αξιόπιστων συστηµάτων για την επαλήθευση της ηλικίας και της ταυτότητας σε επίπεδο κρατών µελών· ζητεί από τις αθλητικές οργανώσεις να χρησιµοποιήσουν εκστρατείες ενηµέρωσης και κώδικες δεοντολογίας µε σκοπό τη διαπαιδαγώγηση – από νεαρή ηλικία – αθλητών, διαιτητών και επαγγελµατιών στον χώρο του αθλητισµού σχετικά µε τον παράνοµο χαρακτήρα της χειραγώγησης των αποτελεσµάτων αθλητικών συναντήσεων·

27. αναγνωρίζει ότι οι προσπάθειες για την καταπολέµηση της ανάµιξης των αθλητικών οργανώσεων σε δραστηριότητες διαφθοράς, όπως οι προσυνεννοηµένοι αγώνες ή η νοµιµοποίηση εσόδων από παράνοµες δραστηριότητες, δηλαδή οι κώδικες δεοντολογίας, πρέπει να απευθύνονται σε όλες τις ενδιαφερόµενες οµάδες (αξιωµατούχοι, ιδιοκτήτες, διευθυντές, µεσάζοντες, παίκτες, διαιτητές και φίλαθλοι) και όλες τις οργανώσεις (όµιλοι, φορείς διοργάνωσης επαγγελµατικών πρωταθληµάτων, οµοσπονδίες κ.λπ.)·

28. υπενθυµίζει ότι η καταπολέµηση του φαινοµένου των προσυνεννοηµένων αγώνων έχει ως αφετηρία τη διάδοση πληροφοριών και την εκπαίδευση σχετικά µε τις επιπτώσεις των προσυνεννοηµένων αγώνων στους αθλητές, στα σωµατεία, στους φορείς διοργάνωσης επαγγελµατικών πρωταθληµάτων και συνολικά στον αθλητισµό και, ως εκ τούτου, τονίζει τη σηµασία της εκπαίδευσης όλων των ενδιαφερόµενων µερών στον τοµέα του αθλητισµού σχετικά µε τους κινδύνους που απορρέουν από το αθλητικό στοίχηµα και τους προσυνεννοηµένους αγώνες, και αναγνωρίζει τη σηµασία της συµµετοχής ειδικών οργανώσεων, όπως τα σωµατεία των αθλητών και τα δίκτυα φιλάθλων·

29.  επικροτεί τα διακρατικά σχέδια εκπαίδευσης µε στόχο την καταπολέµηση του φαινοµένου των προσυνεννοηµένων αγώνων σε παγκόσµιο επίπεδο·

30. ζητεί από τις αθλητικές οµοσπονδίες και τους φορείς εκµετάλλευσης τυχερών παιγνιδιών να συµπεριλάβουν σε κώδικα δεοντολογίας την απαγόρευση του στοιχηµατισµού στις επονοµαζόµενες παραβάσεις, όπως οι κίτρινες κάρτες ή τα πέναλτι ή τα ελεύθερα σούτ, και καλεί όλα τα κράτη µέλη και τους φορείς εκµετάλλευσης τυχερών παιγνιδιών να απαγορεύουν κάθε µορφή στοιχηµάτων κατά τη διάρκεια ζωντανά µεταδιδόµενων αθλητικών εκδηλώσεων δεδοµένου ότι έχει αποδειχθεί ότι προσφέρονται σε µεγάλο βαθµό για την ανάπτυξη του φαινοµένου των προσυνεννοηµένων αγώνων, και για το λόγο αυτό θέτουν σε κίνδυνο την ακεραιότητα των αθληµάτων·

31.  καλεί την Επιτροπή να συµπεριλάβει στις συστάσεις της για τα τυχερά παιγνίδια σε απευθείας σύνδεση γενική απαγόρευση των στοιχηµάτων για αγώνες στους οποίους εµπλέκονται ανήλικοι και αναµένει από τη διαδικτυακή βιοµηχανία τυχερών παιγνιδιών να τηρήσει αυτή την απαγόρευση µέσω αυτορύθµισης·

32. ενθαρρύνει τα κράτη µέλη να εξετάσουν το ενδεχόµενο απαγόρευσης κάθε µορφής στοιχηµατισµού σε προσυνεννοηµένες φάσεις, όπως τα κόρνερ, τα ελεύθερα χτυπήµατα, τα πλάγια άουτ και οι κίτρινες κάρτες, δεδοµένου ότι έχει αποδειχθεί ότι τα παραπάνω προσφέρονται σε µεγάλο βαθµό για την ανάπτυξη του φαινοµένου των προσυνεννοηµένων αγώνων·

<33. ζητεί την υποχρεωτική συνεργασία και ανταλλαγή πληροφοριών µεταξύ των αθλητικών φορέων, των δηµόσιων αρχών, της Europol και της Eurojust, τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, για ύποπτες δραστηριότητες, µε στόχο την καταπολέµηση εγκληµατικών διασυνοριακών ηλεκτρονικών δραστηριοτήτων τυχερών παιχνιδιών·

34.   ζητεί από το Συµβούλιο να προωθήσει άµεσα και µε φιλόδοξο τρόπο τις διαπραγµατεύσεις για την πρόταση οδηγίας της Επιτροπής, σχετικά µε την πρόληψη της  χρησιµοποίησης του χρηµατοπιστωτικού συστήµατος για τη νοµιµοποίηση εσόδων από παράνοµες δραστηριότητες και τη χρηµατοδότηση της τροµοκρατίας  (COM(2013)0045), και να αντιµετωπίσει κάθε µορφή τυχερού παιγνιδιού, συµπεριλαµβανοµένων των παιχνιδιών σε απευθείας σύνδεση, µε στόχο την πρόληψη της εκµετάλλευσης των διαδικτυακών δραστηριοτήτων στοιχηµατισµού σε αθλητικούς αγώνες προς εξυπηρέτηση εγκληµατικών συµφερόντων για σκοπούς νοµιµοποίησης εσόδων από παράνοµες δραστηριότητες·

35. τονίζει ότι οι αθλητές χρειάζονται αποτελεσµατικούς µηχανισµούς προστασίας ώστε να αντιστέκονται σε επιρροές διαφθοράς, συµπεριλαµβανοµένης της διαφύλαξης της ηθικής και σωµατικής ακεραιότητάς τους, κατάλληλες συνθήκες εργασίας, και τη διαφύλαξη των µισθών ή των αµοιβών, συµπεριλαµβανοµένης της απαγόρευσης συµµετοχής, σε διάφορα διαγωνιστικά επίπεδα, των αθλητικών οργανώσεων που δεν εκπληρώνουν µε συνέπεια τις υποχρεώσεις που υπέχουν έναντι των αθλητών τους·

Διαβάστηκε 5574 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 30 Ιουνίου 2013 17:44

Βιντεοθήκη για ένα καλύτερο Διαδίκτυο!

  • Webinar για τον εθισμό στο διαδίκτυο
  • Webinar για το GDPR σε συνεργασία με το #eTwinning
  • Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
  • Webinar για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2018 και τους Διαγωνισμούς
  • Webinar για καθηγητές Γυμνασίου απο Saferinternet4kids και eTwinning
  • Webinar για Δασκάλους Δημοτικού απο Saferinternet4kids και eTwinning
  • Webinar για Καθηγητές Γυμνασίου
  • Webinar για Δασκάλους Δημοτικού