• Επισκεφθείτε μας και στην κοινότητα του Facebook, ενισχύστε την κοινή προσπάθεια με like & follow...
  • "Το Διαδίκτυο που θέλουμε" - "The Web We Want" εμπλουτίστηκε! Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε ελεύθερα 6 σχέδια μαθημάτων για το Γυμνάσιο!
  • H δική μας απάντηση κατά του (κυβερνο)εκφοβισμού - Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε και να εκτυπώσετε το πόστερ στην τάξη σας!
  • Εκπαιδευτικοί βοηθήστε τους μαθητές σας να ωριμάσουν ψηφιακά με το #WebWeWantEU
Τρίτη, 04 Φεβρουαρίου 2014 21:09

Like like είσαι εδώ;

Γράφτηκε από τον
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Γίνομαι 10 χρονών και σε κυνηγώ... 10 χρόνια λειτουργίας λοιπόν κλείνει το facebook και είναι αλήθεια ότι άλλαξε τον τρόπο επικοινωνίας και έκφρασης σε πάνω από 1 δισ. χρήστες. Όμως το Facebook καταστρατηγεί το δικαίωμα των παιδιών στην αθωότητα. Με τον υπεύθυνο της Γραμμής Υποστηρίζω 80011 80015 ξεκίνησε, από 8/9/2013, εκστρατεία για τα δικαιώματα των παιδιών στο Διαδίκτυο και οι ενδιαφερόμενοι υπογράφουν μόνο με το e-mail τους κατά της χρήσης του facebook από παιδιά κάτω των 13 ετών. Αισίως έχει φτάσει τα 1.300 και πλέον άτομα (βλ. άρθρο Η συμμαχία για τα δικαιώματα του παιδιού στο Διαδίκτυο συνεχίζεται). Η φθίνουσα πορεία για το facebook ξεκίνησε και στη χώρα μας.

Επικοινωνία, διαφήμιση, ανταλλαγή απόψεων, ενημέρωση, πορνογραφία, τζόγος, εθισμός, αποπλανήσεις, παιδεραστία όλα μαζί σε ένα νέο μέσο που μπήκε δυναμικά στην καθημερινότητα της ανθρωπότητας. Θα μπορούσε το μέσο αυτό να ήταν λιγότερο επιβλαβές αν υπήρχαν στοιχειώδεις κανόνες. Όμως ο κανόνας της αγοράς επιβεβαιώνεται και σε αυτή την περίπτωση «όλα στο βωμό του χρήματος». Μεγάλη αξία για προβληματισμό έχουν τα νούμερα των χρηστών ανά ηλικία:  

  • 13 ετών 16000 χρήστες
  • 14 ετών 46000 χρήστες
  • 15 ετών 78.000 χρήστες
  • 16 ετών 116.000 χρήστες
  • 17 ετών 136.000 χρήστες
  • 18 ετών 178.000 χρήστες.

Συνολικά 560.000 παιδιά σύμφωνα με τα στοιχεία του facebook, χωρίς βέβαια να μπορούμε να υπολογίσουμε ακριβώς σε ποια ηλικιακή κατηγορία δηλώνουν οι μαθητές του δημοτικού που μπαίνουν «παράνομα» σύμφωνα με το νόμο της Αμερικής όπου υπάγεται η εταιρεία. Ο αριθμός των ανηλίκων χρηστών συγκριτικά με πρόσφατες μετρήσεις φαίνεται να μειώνεται στις πρώτες τάξεις του λυκείου αλλά η διείσδυση του μέσου στις ηλικιακές ομάδες του δημοτικού φαίνεται να είναι μεγάλη. Από το Μάιο του 2013 μέχρι σήμερα έχουμε πτώση των χρηστών κατά 233.000. Συγκεκριμένα το Μάιο του 2013 είχαμε 4.633.000 χρήστες του facebook στην Ελλάδα και τον Ιανουάριο του 2014 είχαμε 4.400.000. Η ηλικιακή ομάδα με τους περισσότερους χρήστες στο facebook είναι η ηλικία 23-33 ετών με 1.500.000 χρήστες και ακολουθούν:

  • οι μικροί 13-23 με 1.340.000 χρήστες
  • η ηλικία 33-43 ετών 1.140.000 χρήστες
  • η ηλικιακή ομάδα 43-53 580.000 χρήστες και
  • 53-63 ετών 200.000 χρήστες.

Έτσι συνεχίζοντας τη Συμμαχία για τα δικαιώματα του παιδιού στο Διαδίκτυο –ΑλλαΖΩ, κλιμακώνεται η εκστρατεία ως τις 11 Φεβρουαρίου 2014, την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου και ευχόμαστε με αυτόν τον τρόπο στο Facebook που έγινε 10 ακριβώς. Αν λοιπόν διατηρείτε λογαριασμό στο facebook (ή στο Twitter) και επιθυμείτε να γίνετε υποστηρικτής της ιδέας, μεταβαίνετε στο https://www.thunderclap.it/projects/8555-happy-10-birthday-facebook. Κατόπιν επιλέγετε Support with Facebook (ή Twitter) > Add my support > OK > OK  και No, thanks. Αν επιτευχθεί ο στόχος και μόνο τότε, στις 11/2/2014 θα φανεί στον τοίχο σας και στον τοίχο των επαφών - "φίλων" η ευαισθητοποίηση σας για το θέμα.

Διαβάστηκε 2413 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 05 Φεβρουαρίου 2014 15:31

Πολυμέσα

Η ιδιωτική σας ζωή πρέπει να προστατεύεται! © Ευρωκοινοβούλιο

Βιντεοθήκη για ένα καλύτερο Διαδίκτυο!

  • Webinar για τον εθισμό στο διαδίκτυο
  • Webinar για το GDPR σε συνεργασία με το #eTwinning
  • Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
  • Webinar για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2018 και τους Διαγωνισμούς
  • Webinar για καθηγητές Γυμνασίου απο Saferinternet4kids και eTwinning
  • Webinar για Δασκάλους Δημοτικού απο Saferinternet4kids και eTwinning
  • Webinar για Καθηγητές Γυμνασίου
  • Webinar για Δασκάλους Δημοτικού