συλλογή δεδομένων του Facebook, θα ήταν εξαιρετικά ανεύθυνο για
την εταιρεία να ανοίξει το δίκτυό της σε νέους κάτω των 13 ετών.
Επίσης, η εταιρεία Facebook έχοντας ξεπεράσει πλέον τους 1 δις
χρήστες, συμπεριφέρεται ως δυναστεία αγνοώντας τους νόμους και τα
ήθη των κρατών, μετατρέποντας έτσι τους πολίτες του κόσμου σε
προϊόντα. Εμπορεύεται τα προσωπικά τους στοιχεία και προτιμήσεις σε
συνεργασία με άλλες εταιρείες και σημαντικότερο όλων αρνείται
πεισματικά να προστατέψει τα παιδιά, καταπατώντας ουσιαστικά όλα
τους τα δικαιώματα αφού δεν υπακούει σε κανένα νόμο. Έχοντας εξ
αρχής ανοιχτό το προφίλ των χρηστών, έχει ως αποτέλεσμα οι γονείς να
πρέπει να εκπαιδευτούν στο να μάθουν να το περιορίζουν για το καλό
των παιδιών τους. Με αυτό τον τρόπο, σε συνδυασμό με την ψηφιακή
άγνοια των γονιών:
1. Καταπατείται το δικαίωμα των παιδιών στην αθωότητα και την
παιδικότητα.
2. Μετατρέπονται τα παιδιά σε παθητικούς δέκτες διαφημιστικών
μηνυμάτων απαγορευμένων για την ηλικία τους (αλκοόλ, τσιγάρα,
τζόγος κτλ).
3. Με τις ρυθμίσεις του ευνοεί τη θυματοποίηση των παιδιών τόσο από
φαινόμενα παιδοφιλίας όσο και από θέματα εκφοβισμού.
4. Τα παιδιά με τον τρόπο που λειτουργεί η εταιρεία μπορούν εύκολα
να πέσουν θύματα αποπλάνησης και σεξουαλικής παρενόχλησης.
5. Οι συνεχείς αλλαγές των ρυθμίσεων δημιουργεί προβλήματα στους
φορείς που ασχολούνται με την προστασία των παιδιών και φέρνει σε
δύσκολη θέση τους γονείς.
1,2,3,4,5 7,8,9