ΠΣΔΨηφιακή Ασφάλεια
  • Like us on Facebook
  • Επισκεφθείτε μας και στην κοινότητα του Facebook, ενισχύστε την κοινή προσπάθεια με like & follow...
  • "Παίξτε" με το διαδραστικό infographic πρωτιάς για τα Ελληνικά σχολεία στην Ευρώπη με την ετικέτα ψηφιακής ασφάλειας!
  • H δική μας απάντηση κατά του (κυβερνο)εκφοβισμού - Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε και να εκτυπώσετε το πόστερ στην τάξη σας!
  • "Το Διαδίκτυο που θέλουμε" - "The Web We Want" εμπλουτίστηκε! Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε ελεύθερα 6 σχέδια μαθημάτων για το Γυμνάσιο!
  • Εκπαιδευτικοί βοηθήστε τους μαθητές σας να ωριμάσουν ψηφιακά με το #WebWeWantEU
Teachers

Teachers (165)

Ένα εγχειρίδιο που σχεδιάστηκε από εκπαιδευτικούς για εκπαιδευτικούς από το Ευρωπαϊκό Σχολικό Δίκτυο, σε συνεργασία με το δίκτυο Insafe, προστίθεται στα μέσα που διαθέτουμε προκειμένου να βοηθήσουμε τις/ους εφήβους στην Ελλάδα να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις ευκαιρίες που παρέχουν οι διαδικτυακές τεχνολογίες για να γίνουν σκεπτόμενοι και υπεύθυνοι πολίτες.
Το επιτυχημένο παράδειγμα του Web We Want «Το Διαδίκτυο που θέλουμε» και παιδαγωγικά κατάλληλο για μαθητές 12-16 ετών, με την έγκριση του ΙΕΠ έρχεται να συμπληρώσει το Web We Want για εκπαιδευτικούς στην ανάπτυξη του οποίου συνέβαλαν εκπαιδευτικοί από την Ευρώπη που συμμετείχαν ενεργά στη δημιουργία και την πιλοτική εφαρμογή του.

Τι θεωρείται ποιοτικό και ασφαλές περιεχόμενο στο διαδίκτυο; Πόσο μπορεί να επηρεάσει τη ζωή ενός εφήβου ο εθισμός στο διαδίκτυο; Ποιες είναι οι κατευθυντήριες οδηγίες που πρέπει να ακολουθούν οι νέοι, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί; Το να βοηθήσουν οι ενήλικες τα παιδιά τους να πλοηγούνται με ασφάλεια στο Διαδίκτυο αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση. Το επιτυχημένο παράδειγμα του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου έρχεται να συνεχίσει και να ενδυναμώσει το νέο έργο “EL-SIC: The Hellenic Safer Internet Center – Making a Better Internet for Kids and the Society” που ξεκινά πλέον υπό την αιγίδα του ΙΤΕ με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Το 2ο Γενικό Λύκειο Κω συντόνισε πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο: “Ασφαλές Διαδίκτυο για όλους” (Safe Internet for All – S.I.F.A.). Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αφορούσε μια πολυμερή σύμπραξη, στην οποία συμμετείχαν 5 σχολικά ιδρύματα από 5 χώρες και είχε διάρκεια 2 χρόνια (τα σχολικά έτη 2014­-2015 και 2015-­2016). Εκτός από την Ελλάδα και το 2ο Γενικό Λύκειο Κω συμμετείχαν σχολεία από Αυστρία, Νορβηγία, Πολωνία και Σουηδία. Σημειώνουμε ότι το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της δράσης ΚΑ2/Στρατηγικές Συμπράξεις αποκλειστικά μεταξύ σχολείων. Το σχέδιο επικεντρώθηκε στην εκπαίδευση και προετοιμασία μαθητών και καθηγητών, ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τους κινδύνους του διαδικτύου.

Παρασκευή, 09 Σεπτεμβρίου 2016 20:25

Νέα δ' διμήνου 2016

Γράφτηκε από τον

Mπορείτε να διαβάσετε ή να "κατεβάσετε" την ειδική έκδοση (ISSN 2241-9675) με τα τελευταία νέα για την επίσημη υπηρεσία του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. Επίσης, μπορείτε να αναγνώσετε απευθείας το newsletter από το smartphone ή το tablet σας.

Παρασκευή, 05 Αυγούστου 2016 14:30

Παιδική πορνογραφία και νομοθεσία

Γράφτηκε από τον

Ο νόμος υπ' αριθ. 4267 (τ. Α'/137) ψηφίστηκε το 2014 για την καταπολέμηση της σεξουαλικής κακοποίησης και εκμετάλλευσης παιδιών και της παιδικής πορνογραφίας. Σκοπός του νόμου (βλ. στα συνημμένα αρχεία) είναι η εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2011/93/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με την καταπολέμηση της σεξουαλικής κακοποίησης και εκμετάλλευσης παιδιών και της παιδικής πορνογραφίας (βλ. σχετικό άρθρο που πρώτοι επισημάναμε από 5 Δεκεμβρίου 2012). Έτσι το θέμα της παιδικής πορνογραφίας ρυθμϊζεται κυρίως με το άρθρο 8 του ν. 4267/2014, το οποίο τροποποίησε το άρθρο 348Α του Ποινικού Κώδικα, οι δε ουσιαστικές του διατάξεις εφαρμόζονται "τηρουμένων των αναλογιών" και σε εγκλήματα του Διαδικτύου.

Πέμπτη, 07 Ιουλίου 2016 11:36

Νέα γ' διμήνου 2016

Γράφτηκε από τον

Mπορείτε να διαβάσετε ή να "κατεβάσετε" την ειδική έκδοση (ISSN 2241-9675) με τα τελευταία νέα για την υπηρεσία του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. Επίσης, μπορείτε να αναγνώσετε απευθείας το newsletter από το smartphone ή το tablet σας.

Δευτέρα, 06 Ιουνίου 2016 20:07

Νέα α' και β' διμήνων 2016

Γράφτηκε από τον

Mπορείτε να διαβάσετε ή να "κατεβάσετε" την ειδική έκδοση (ISSN 2241-9675) με τα τελευταία νέα για την υπηρεσία του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. Επίσης, μπορείτε να αναγνώσετε απευθείας το newsletter από το smartphone ή το tablet σας.

Έχετε δρομολογήσει ενέργειες στο σχολείο σας για την ετικέτα ψηφιακής ασφάλειας eSafety Label‬; Δείτε όλα τα προηγούμενα σχετικά άρθρα στο site πατώντας εδώ. Τα ελληνικά σχολεία, σταθερά τα τελευταία χρόνια, διατηρούν την ευρωπαϊκή πρωτιά στην πιστοποίηση σχολείων με την ετικέτα ψηφιακής ασφάλειας. Συμβουλευτείτε το δυναμικό infographic και δείτε τα στοιχεία για κάθε χώρα που συμμετέχει! Η κοινότητα eSafety Label διαρκώς μεγαλώνει και ως σήμερα, περισσότεροι από 4.000 εκπαιδευτικοί ανά την Ευρώπη έχουν ενταχθεί, εσείς;

Tο σχολείο σας έχει δρομολογήσει δράσεις για την ψηφιακή ασφάλεια eSafety Label‬; (δες πρότερα σχετικά άρθρα στο site πατώντας εδώ) Η Ελλάδα οδηγεί την κούρσα στην Ευρώπη με 349 υποβολές Εντύπου Αξιολόγησης σε 1449 αιτήσεις. Συνολικά υπάρχουν 284 ελληνικά (/1148 στην Ευρώπη) πιστοποιημένα σχολεία στην ψηφιακή ασφάλεια (δεδομένα 15/04/2016). Τα ελληνικά σχολεία, σταθερά τα τελευταία χρόνια, διατηρούν την ευρωπαϊκή πρωτιά στην πιστοποίηση σχολείων με την ετικέτα ψηφιακής ασφάλειας. Η κοινότητα eSafety Label διαρκώς μεγαλώνει και ως σήμερα, περισσότεροι από 4.000 εκπαιδευτικοί σε όλη την Ευρώπη έχουν ενταχθεί σε αυτήν. Εσείς τι περιμένετε;

Σελίδα 3 από 12

Βιντεοθήκη για ένα καλύτερο Διαδίκτυο!

  • Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
  • Webinar για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2018 και τους Διαγωνισμούς
  • Webinar για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2017 και τους Διαγωνισμούς
  • Webinar για καθηγητές Γυμνασίου απο Saferinternet4kids και eTwinning
  • Webinar για Δασκάλους Δημοτικού απο Saferinternet4kids και eTwinning
  • Webinar για Καθηγητές Γυμνασίου
  • Webinar για Δασκάλους Δημοτικού
  • Οι ψηφιακοί πολίτες του σήμερα και του αύριο